Originální popis hry
Ve hře Machina Arcana se hráči ujmou role průzkumníků, kteří zkoumají starobylý podzemní komplex neznámého původu. Ve steampunkovém prostředí čelí nestvůrám inspirovaným mýtem Cthulhu od H. P. Lovecrafta. Dobrodruzi sbírají vybavení, interagují a využívají prostředí, bojují s nestvůrami a ponořují se do bohatých příběhových prvků.
Celý příběh je rozdělen do různých scénářů, které představují samostatnou hru. Všechny tyto scénáře obsahují kapitoly, z nichž každá má své vlastní vyprávění a specifika. Cílem hry je postupovat příběhem a čelit závěrečné hře ve finále každého scénáře.
Hlavním cílem Machina Arcana je poskytnout hráčům mrazivou hru, kterou nikdy nelze hrát stejně, mechanismy umožňující různé strategie a přístupy a rozsáhlý rámec, který vše hladce kombinuje. Hra se standardně škáluje; není třeba žádných zvláštních podmínek podle počtu hráčů. S postupujícím příběhem se mění i vaše vybavení. Ale pozor! Pokud budete příliš pomalí, dost možná zvítězí horor a pohltí vás celého...
Druhé vydání přináší řadu vylepšení pravidel; stejně jako novou příručku, nové ilustrace, novou grafickou úpravu a další obsah. Třetí vydání neobsahuje žádné změny pravidel kromě přeformulování, které by hru učinilo srozumitelnější a pomohlo novým hráčům s učením. Na druhou stranu je 3. vydání první, které nabízí i jiné jazyky než angličtinu:
Rozsáhlý seznam změn najdete na stránce se seznamem změn:
http://machinaarcana.com/changelog.html
Automatický překlad
In Machina Arcana, players take on the role of explorers who are investigating an ancient subterranean complex of unknown origin. They face monsters inspired by H. P. Lovecraft's Cthulhu mythos in a steampunk setting. The adventurers collect equipment, interact and utilize their environment, fight monsters, and immerse themselves in the rich narrative elements.
The complete story is broken down into different scenarios that represent a self-contained game. All of these scenarios contain chapters, each with its own narration and specifics. The objective of the game is to progress through the tale and face the endgame at the finale of each scenario.
The main goal behind Machina Arcana is to provide players with a chilling game that can never be played the same way, mechanisms that enable varying strategies and approaches, and an extensive framework that combines everything smoothly. The game scales by default; there is no need for special conditions based on the player count. As the story progresses, so does your gear. But beware! If you are too slow, horror might very well prevail and devour you whole...
The 2nd edition has a lot of improvement to the rules; as well as a new manual, new illustrations, new graphic design, and additional content. The 3rd edition includes no rule changes aside from rewordings to make the game more easier to understand, and to help the new players with the learning curve. On the other hand, the 3rd edition is the first one to offer other languages than English: French, German, Polish, and Spanish.
For extensive list of changes check the changelog page:
http://machinaarcana.com/changelog.html
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.