Originální popis hry
Co kdyby zoologickou zahradu řídila zvířata?
…Tato divoká vláda by pravděpodobně byla postavena na podpoře ostatních tvorů a poháněna slávou, pozorností a prestiží návštěvníků s očima dokořán. Nejaspirativnější zvířata by samozřejmě lobbovala za místo v hvězdné expozici a hlavní hvězda by byla zvolena maskotem zoo.
Aby se každý druh mohl stát členem hvězdné expozice, musí se v hierarchii výběhů prosadit s většinovou podporou zvířecích voličů. A hlavní hvězdou se stane ten druh, který si cestou vyslouží nejvíce vavřínů od nadšených fanoušků i závistivých soupeřů.
Jak se získává podpora a vavříny? Pomocí mazaného politikaření, chytrého vyjednávání a bezohledných intrik. Maskot ZOO může být přece jen jeden.
Kam se chystáš? To je hlavní otázka hry Zoo Vadis.
Zoo Vadis je evolucí klasické vyjednávací hry Reinera Knizia’Quo Vadis? Zachovává si elegantní politickou hratelnost, kterou si fanoušci oblíbili, a zároveň přináší mnoho inovací a vylepšení tím, že:
Vylepšení hry pro 3 hráče a přizpůsobení hrací desky všem hráčům díky neutrálním, podplatitelným figurkám—potulným pávům
Rozšíření počtu hráčů o druhou hrací desku pro 6-7 hráčů
Rozšíření možností strategického vyjednávání o asymetrické schopnosti zvířat
Rozšíření taktických možností o nové speciální žetony vavřínů
Rozšíření atraktivity tématu a prezentace o živé výtvarné zpracování zoo od Kwanchaie Moriyi a Brigette Indelicato
Oživení zpracování o rozměrné figurky zvířat a funkční obrazovky pro hráče
Stejně jako v původním návrhu hra končí okamžitě po zaplnění hvězdné expozice. Na vítězství mají nárok pouze zvířata, která dosáhla Hvězdného exponátu, a vítězem se stává hráč s největším počtem vavřínů.
–popis od vydavatele
Automatický překlad
What if the animals were the ones who ran the zoo?
…Presumably, this wild government would be built upon the support of fellow creatures and fueled by the fame, attention, and prestige of wide-eyed visitors. Naturally, the most aspirational beasts would lobby for a position in the star exhibit, and the lead star would be elected Zoo Mascot.
In order to join the star exhibit, each species must campaign its way up the hierarchy of enclosures with the majority support of animal voters. And the lead star will be the species that has earned the most laurels from both raving fans and jealous rivals along the way.
How does one gain support and earn laurels? Through crafty politicking, clever negotiations, and ruthless schemes. There can only be one Zoo Mascot, after all.
Where are you going? That is the ultimate question of Zoo Vadis.
Zoo Vadis is an evolution of Reiner Knizia’s classic negotiation game, Quo Vadis? It retains the elegant, political gameplay that fans have come to love while introducing many innovations and improvements by:
Enhancing the 3-player game and tailoring the board to all player counts through neutral, bribable figures—roaming peacocks
Widening the player count with a second game board for 6-7 players
Expanding the possibilities for strategic negotiation with asymmetric animal abilities
Increasing tactical opportunities with new special laurel tokens
Broadening the appeal of the theme and presentation with vibrant zoo art by Kwanchai Moriya and Brigette Indelicato
Enlivening the production with chunky animal figures and functional player screens
Like the original design, the game ends immediately when the Star Exhibit is full. Only the animals who have reached the Star Exhibit qualify for victory, and the winner is the player with the most laurels.
–description from publisher
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Jak dopadla novinka od legendárního autora deskových her? Reiner Knizia vytvořil Quo Vadis již před více než třiceti lety, nyní ...