Originální popis hry
Hra Federation Commander od tvůrce Star Fleet Battles je rychlá hra o soubojích hvězdných lodí ve vesmíru Hvězdné flotily. Osazené herní desky, laminované plnobarevné karty ovládání lodí a nádherné plnobarevné žetony podtrhují tuto novou podobu vesmíru Hvězdné flotily s produkčními hodnotami 21. století.
Toto byl původní produkt pro hru Federation Commander a jednalo se o původní základní sadu. Existují i další základní sady a rozšíření pro sérii Federation Commander.
Mnoho úsilí bylo věnováno zjednodušení hry - místo 32 impulsů je jich 8. Jeden hod kostkou přiděluje až 10 bodů poškození, namísto 2 kostek na každý bod poškození, který zasáhne loď. Barevně označené tabulky a karty lodí snižují mentální zátěž při pamatování si, co kam patří.
Zmizela daňová forma přidělování energie, kterou nahradil volně plynoucí dynamický "on the fly" systém přidělování energie. Manévry byly zbaveny nespočtu speciálních případů a zjednodušeny.
Toto není úvod do Star Fleet Battles, ale nová představa soubojů hvězdných lodí ve vesmíru Star Fleet, od základu přepracovaná tak, aby oslovila širší publikum a omezila právnický přístup k pravidlům.
Součástí pravidel jsou pravidla pro pohyb ve "volné formě" (bez hexů), která se používají již léta; hexová mapa je zmenšena pro miniaturní základny a hra je navržena tak, aby ji bylo možné snadno přenést do miniaturních adaptací.
Automatický překlad
From the designer of Star Fleet Battles, Federation Commander is the fast moving game of starship combat in the Star Fleet Universe. Mounted game boards, laminated full color ship control cards and gorgeous full color counters highlight this re-imagining of the Star Fleet Universe with 21st century production values.
This was the initial product for Federation Commander, and was the original base set. There are other base sets and expansions for the Federation Commander Series.
Much effort has gone into streamlining the game - there are 8 impulses rather than 32. One die roll allocates up to 10 points of damage, rather than 2 dice per damage point that strikes the ship. Color coded charts and ship cards reduce the mental overhead of remembering what goes where.
Gone is the tax form of energy allocation, replaced by a free flowing dynamic "on the fly" power allocation system. Maneuver has had countless special cases removed and streamlined.
This is not an introduction to Star Fleet Battles, but a re-imagining of starship combat in the Star Fleet Universe, redesigned from the ground up to appeal to a wider audience and reduce rules lawyer-ism.
Included in the rules are the 'free form" (hexless) movement rules that have been in use for years; the hex map is scaled for miniatures bases, and the game is designed to be easy to port over to miniatures adaptations.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.