Originální popis hry
Integruje se s Cave Evil: WARCULTS
"Živí vykopali města pro své mrtvé: nekropole hluboko v zemi. Jeskyně naplnili těly a uzavřeli je před horním vzduchem. Nakonec mrtví zapomněli na živé - pokud vůbec nějací zůstali.
Ale smrtí začínal nový život. Dech zla z temnoty úplného stínu rozvířil zkažené tělo. V jejich středech a jámách se mrtví probudili, hemžili se slizkými tunely, hledali chtonickou moc, válčili s démony a obyvateli hlubin. Oživeny černým plamenem, nekro-ekologie v kryptovém vesmíru vznikaly a zanikaly. Nyní klášterní nemrtví lichové-čarodějové objevili prapůvodní otvor ke zdroji stínů, hrůzostrašnou díru, kde věčný císař zla bdí a čeká....
Nekromanti vyhloubili svá Doupata hluboko do země. Musí shromažďovat vzácné zdroje a části těl, aby sestavili armádu přisluhovačů, a zároveň bránit svá doupata před vykopávkami a vpády ostatních. Nakonec je jedinou cestou cesta na stezku démonů...
Vyčerpání esence pak vede ke strávení další věčnosti v odporné hrobové temnotě v očekávání dalšího Probuzení smrti.
Každý hráč se ujímá role prastarého nekromanta. Nacházejí se hluboko v zemi, jejich Nekropole se nyní spojily a každá z nich hledá Temnou jámu, místo všeho zla. Temní čarodějové musí ze svých Doupěte postavit přisluhovače s drahocennými surovinami, které vyšlou a zničí, nebo kopat další tunely, aby našli další tvory, suroviny nebo přepadli jiného čaroděje.
Hra je vyhrána, když zůstane jen jeden Nekromant. Nekromant může být buď zničen v boji, nebo se do jeho Doupěte může odvážit nepřátelský přisluhovač a rozdrtit čarodějovu stínovou sílu, chtonický krystal. ALE hráče může postihnout ještě větší temnota. Při stavění a ničení nestvůr Temná jáma pohlcuje stínový plamen a může probudit ultimátní Jeskynní zlo.
Automatický překlad
Integrates with Cave Evil: WARCULTS
"The living dug out cities for their dead: necropolises deep within the earth. They filled the caverns with bodies and locked them away from the upper air. Eventually the dead forgot the living--if any remain.
But in death, a new life began. The breath of evil from the darkness of complete shadow stirred corrupted flesh. In their middens and pits, the dead awakened, swarming through slime-fluxing tunnels, seeking chthonic power, warring with demons and denizens of the deep. Animated by the black flame, necro-ecologies rose and collapsed in the crypt-universe. Now, cloistered undead lich-wizards have discovered the primordial opening to the shadow source, the doleful horror-hole where the Eternal Evil Emperor watches and waits....
The necromancers have dug their Lairs deep into the ground. They must gather precious resources and body parts to assemble an army of minions, while defending their own lairs from the excavations and intrusions of others. In the end, the only route is into the demon path...
Then depletion of your essence leads to spending another eternity in foul sepulchral darkness awaiting the next Awakening of Death."
Each player takes the role of an ancient Necromancer. Located deep within an earth, their Necropolises have now merged, each seeking the Darkest Pit, the location of all evil. The dark wizards must build minions with precious resources from their Lairs to send forth and destroy, or dig further tunnels to locate other creatures, resources or to ambush another sorcerer.
The game is won when only one remaining Necromancer stands. A Necromancer can either be destroyed by combat, or an enemy minion may venture into their Lair and crush the wizard's shadow power, a Chthonic Crystal. BUT an even greater darkness may befall the players. As they build and destroy creatures the Dark Pit absorbs the shadowflame and may awaken the ultimate Cave Evil.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.
Video
Žádná videa nejsou k dispozici.