Absolute War! The Russian Front 1941-45 desková hra
Deskovky.org / Hra / Absolute War! The Russian Front 1941-45
Původní název hry
Absolute War! The Russian Front 1941-45
Board Game Geek score
Absolute War! The Russian Front 1941-45
Hodnocení hry na BoardGameGeek.com na základě 45 recenzí uživatelů.
Vydavatel hry
Týdenní návštěvnost hry
+ Do srovnávače
Absolute War! The Russian Front 1941-45
Kategorie
Mechanika hry
Originální popis hry
Ze stránek vydavatele: Po zdolání ruské fronty v první hře série No Retreat! Series, se válečný hráč a designér Carl Paradis vrací k této fascinující kampani s: "Absolutní válka! - The Russian Front 1941-45". Tato válečná hra pro dva hráče obnovuje titánský boj mezi invazními armádami nacistického Německa a Sovětského svazu novým způsobem. Tento nový přístup je ještě rychlejší a jednodušší na hraní - je tedy ideální pro uvedení nových hráčů do hobby Při návrhu byl kladen důraz na to, aby hra byla velmi přátelská k hráčům a zvládnutelná co do rozsahu, obtížnosti a doby hraní. Díky velmi nízkému celkovému počtu a hustotě počítadel představuje tato rychle hratelná (a přitom stále realistická) simulace hráčům hlubokou strategii hodnou zamyšlení. Byl přijat systém mapových oblastí a pohyb byl zefektivněn. Boj je veden pomocí dvou balíčků karet (jednoho německého a jednoho sovětského) - což znamená, že není třeba házet bojovými tabulkami ani kostkami. Tyto karty jsou jádrem herního systému, který nabízí ještě větší rozmanitost než běžné tabulky výsledků boje. Stejně jako ve hře “No Retreat!” se používají k vytváření událostí a speciálních herních schopností (např. velké ofenzívy, partyzánské nájezdy, obléhací dělostřelectvo, zvýšené náhrady atd…) a nyní také bez námahy řeší všechny výsledky bitvy. Příprava kampaně nebo scénáře bude blesková: za méně než 10-15 minut můžete hru spustit! Tento vysoký stupeň znovuhratelnosti znamená, že odmění zkušenosti hráčů zvýšenou dovedností. "Absolutní válka! Ruská fronta 1941-45" bude klást důraz na strategické plánování - nikoliv na zdlouhavé manévrování na hexech nebo počítání faktorů k dosažení “dokonalého” útoku. O většinu časově náročných výpočtů se bez námahy postará herní engine, takže se místo toho budete moci soustředit na procvičení svých generálských schopností proti soupeři. Pohyb po ploše poskytne správný pocit z rozsáhlých manévrů, exploatace a obklíčení napříč rozlehlými stepmi a lesy Ruska. Vyčerpávající obléhání měst bude zastoupeno tím, že se budou moci odehrávat lokální bitvy, přičemž někdy oba nepřátelé obsadí a budou bojovat ve stejných kritických oblastech mapy. Díky jednoduchému – ale účinnému - ekonomickému modelu hráči také pocítí rostoucí sílu a vyspělost sovětské Rudé armády a degradaci kdysi neporazitelného německého wehrmachtu během epických čtyř let, kdy se toto nemilosrdné tažení odehrávalo na půdě “Matky Rusi”. Podmínky vítězství jsou jednoduché a věcné: musíte obsadit co nejvíce z deseti cílů na mapě, abyste si vynutili rozhodnutí kampaně. V tomto úsilí vám pomůže i zničení nepřátelských’armád, některé karty událostí však nabízejí i krátkodobé cíle, které je třeba splnit - při jejich splnění získají hráči’ zvláštní herní výhody. V tomto konfliktu na život a na smrt si žádná ze stran nemůže dovolit projevit nenáviděnému nepříteli slitování, velíte v největším a nejvyčerpávajícím tažení, jaké kdy svět viděl. Válka je peklo a tohle je absolutní válka! Čtyři scénáře pro rychlou hru a hra v kampani: Barbarossa, 1941 : Počáteční útok na Sovětský svaz. Podaří se Němcům dobýt Leningrad a Moskvu dříve, než “Generál Winter” zmrazí německou válečnou mašinérii na mrtvém bodě? Fall Blau &; Operace Saturn, 1942 : Ofenzíva na kavkazská ropná pole a katastrofální setkání nacistů s osudem u Stalingradu . Nebo…se snad OKH rozhodne znovu udeřit na sever na sovětské hlavní město? Operace Zitadelle, 1943: Poslední šance Hitlera na získání “jakéhosi vítězství” na východě po poslední zimní katastrofě na jihu. Je to’pro Němce nabídka do-or-die, protože Rudá armáda může konečně bojovat za stejných podmínek. Stane se Kursk náhrobním kamenem Panzerů? Operace Bagration, 1944: Sovětská letní ofenzíva, která konečně zlomila páteř Wehrmachtu, a vylodění v Normandii vypadalo jako pouhá šarvátka. Podaří se vám konečně vyhnat nenáviděné nepřátele z jejich posledního opěrného bodu v matičce Rusi? Hra Absolutní válečná kampaň: Od operace Barbarossa v roce 1941 až po následky Bagrationu v roce 1944. Dramaticky se odehrává celý konflikt až k branám Německa. Hrací doba: Přibližně 3 - 4 hodiny pro hru celé kampaně, 1 - 2 hodiny pro kratší scénáře. Měřítko: 1 - 2 hodiny pro hru celé kampaně, 1 - 2 hodiny pro kratší scénáře: Každá jednotka představuje jednu armádu/frontu: Každá oblast je dlouhá asi 200 kilometrů ze strany na stranu. Každý tah představuje dva měsíce reálného času.Automatický překlad
From the publisher's website:
After tackling the Russian Front with the first game of the No Retreat! Series, wargamer and designer Carl Paradis revisits this fascinating campaign with: "Absolute War! - The Russian Front 1941-45". This two-player wargame recreates the titanic struggle between the invading armies of Nazi Germany versus the Soviet Union in a fresh new way. This new approach is even faster and easier to play - making it perfect for introducing new gamers to the hobby.
The design emphasis has been placed on making the game very player-friendly and manageable in its level of scope, difficulty and time of play. With a very low total counter count and density, this quick playing (while still realistic) simulation presents players with deep strategy meriting contemplation. A system of map areas has been adopted and movement has been streamlined. Combat is handled by the two decks of cards (one German and one Soviet) - meaning no combat tables or dice to roll. These cards are the crux of the game system offering even more variety than regular Combat Result Tables. Like in “No Retreat!” they are used to generate events and special game abilities (ex: Major Offensives, Partisan Raids, Siege Artillery, Increased Replacements, etc…) and now also effortlessly resolve all battle outcomes. The set-up for a campaign or a scenario will be lightning fast: in less than 10-15 minutes you can get the game going! This high degree of re-playability means that it will reward players' experience with increased skill.
"Absolute War! The Russian Front 1941-45" will put emphasis on strategic planning - not tedious hex maneuvering or factor-counting to attain the “perfect” attack. Most of the time-consuming calculations will be taken care of effortlessly by the game engine, letting you concentrate instead on exercising your generalship skills against your opponent. Area-movement will provide the proper feel of sweeping maneuvers, exploitation and encirclements across the vast steppes and forests of Russia. The grueling city sieges will be represented by allowing local battles to unfold, with sometimes both foes occupying and battling in the same critical map areas. With a simple – yet effective - economic model, players will also feel the growing might and sophistication of the Soviet Red Army and the degradation of the once-invincible German Wehrmacht over the epic four years that this merciless campaign was fought on the soil of “Mother Russia”.
Victory conditions are simple and to the point: you have to capture as many of the ten map objectives to force a campaign decision. While destroying the foe’s armies will also help in this endeavor, some event cards will also provide short-term goals to accomplish - gaining players’ special game advantages if met.
Neither side can afford to show mercy to their hated foe in this life-or-death conflict, you are in command in the largest and most grueling campaign the world has ever seen. War is hell, and this is Absolute War!
Four Quick-Playing Scenarios plus a Campaign Game:
Barbarossa, 1941 : The initial assault on the Soviet Union. Can the Germans take Leningrad and Moscow before “General Winter” freezes the German war machine dead in its tracks?
Fall Blau & Operation Saturn, 1942 : The Offensive towards the Caucasus Oil Fields, and the Nazis disastrous rendezvous with destiny at Stalingrad . Or…maybe the OKH will decided to strike north again at the Soviet Capital?
Operation Zitadelle, 1943: Hitler’s last chance at getting a “victory” of sorts in the East after last winter disaster in the south. It’s a do-or-die proposition for the Germans, as the Red Army can finally fight on equal terms. Will Kursk be the tombstone of the Panzers?
Operation Bagration, 1944: The Soviet summer offensive that finally broke the back of the Wehrmacht, and made the Normandy landings look like a mere scuffle. Will you finally expel the hated foe enemies from their last foothold in Mother Russia?
Absolute War Campaign game: From Operation Barbarossa in 1941 to the aftermath of Bagration in 1944. The whole conflict up to the gates of Germany is played out in dramatic fashion.
Playing time: Approximately 3 - 4 hours for a full campaign game, 1- 2 hours for the Shorter Scenarios.
Scale: Each unit is one Army/Front: Each area is about 200 kilometers from side to side. Each turn represents two months of real time.
Dostupná rozšíření hry
Žádná dostupná rozšíření hry.
Fotogalerie
Žádné obrázky nebyly vloženy.
Pravidla
Žádné soubory nebyly vloženy.
Soubory
Žádné soubory nebyly vloženy. Pokud hledáte pravidla, můžou být ve vedlejší záložce ke hře.
3D Tisk
Žádné soubory pro 3D tisk nebyly vloženy.